01-205 Warszawa, ul. Młynarska 7zapytajogry.plinfo@spidor.pl

Podsumowanie kampani w roku 2010.

Warsztaty “Ile lat ma PEGI” to część realizowanej przez Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego kampanii społecznej “Graj bezpiecznie”. Podczas spotkania grupa opiniotwórczych dziennikarzy, wśród których byli również rodzice, dowiedziała się, jak w praktyce wygląda funkcjonalność oznakowania. SPIDOR przypomniał zebranym gościom, że gry sprzedawane w Polsce posiadają oznaczenia europejskiego systemu informacji i klasyfikacji gier PEGI. Celem kampanii, prowadzonej od zeszłego roku, jest wzmocnienie świadomości Polaków, że gry wideo skierowane są do odbiorców w różnym wieku: dzieci, młodzieży i dorosłych, a system PEGI jest narzędziem wspomagającym wybór gry adekwatnej do wieku użytkownika.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


W warsztatach, oprócz dziennikarzy, wzięły udział gwiazdy, m.in. Michał Figurski wraz z żoną Odetą Moro-Figurską, Anna Nowak-Ibisz, Anna Popek oraz Zbigniew Urbański, które opowiedziały o swoich doświadczeniach dotyczących wyboru odpowiedniej rozrywki dla dzieci. Są to kluczowe tematy dla rodziców, bo każdy z nich powinien wiedzieć, która gra będzie dla malucha właściwa.

Podsumowanie warsztatów w serwisie trendz.pl 

Kampania informująca o systemie PEGI na antenie radia:

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

oraz w prasie:

www.kobieta.pl/styl-zycia/technika/zobacz/artykul/graj-bezpiecznie-z-pegi/
artykuł – Dziennik Wschodni
artykuł – Dziennik Łódzki

 

Spot ze Świętym Mikołajem, informujący o systemie PEGI na antenie radia PIN:

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

W ramach kampanii “Graj bezpiecznie” w lipcu i sierpniu w gazetach oraz magazynach wydawanych przez Axel Springer Polska ukazywała się całostronicowa reklama promująca system klasyfikacji gier wideo ze względu na wiek odbiorcy oraz rodzaj treści zawartych w oprogramowaniu. Dzięki uprzejmości wydawnictwa kampania “Graj bezpiecznie” została zaadresowana do czytelników następujących tytułów: Newsweek, Forbes, Play, Komputer Świat, Komputer Świat Twój Niezbędnik, Auto Świat, Auto Świat 4×4 oraz Faktu TV.

 

Inne materiały w tej kategorii:

Menu