01-205 Warszawa, ul. Młynarska 7zapytajogry.plinfo@spidor.pl

EUROPEJSKI RAPORT BRANŻY GIER VIDEO 2020 jest już dostępny!

W 2020 r. w UE działało 4600 studiów #gamedeveloper i ponad 170 #gamepublishers. Łącznie firmy te zatrudniały 74 000 osób w UE (98 219 osób w Europie), a ich obrót w UE wyniósł 16,6 mld euro. 22% osób pracujących w branży gier video to kobiety. Polska, Włochy i Hiszpania przodują w kwestii równości płci. Branża…

PRZEWODNIK WOMEN IN GAMES – TWORZENIE SPRAWIEDLIWYCH WARUNKÓW PRACY JUŻ DOSTĘPNY

PRZEWODNIK WOMEN IN GAMES – TWORZENIE SPRAWIEDLIWYCH WARUNKÓW PRACY JUŻ DOSTĘPNY

Women in Games opublikowało właśnie drugie wydanie przewodnika zawierającego prawie 150 stron ważnych informacji, inspiracji, badań, relacji i rekomendacji dotyczących kultury włączającej i inkluzywności.The Guide: Building A Fair Playing Field jest dostępny po angielsku do pobrania ze strony Women in Games: Building A Fair Playing Field Przewodnik – opracowany przez CEO Women in Games Marie-Claire…

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 30/2022

Przedstawiamy kolejną listę dziesięciu najczęściej kupowanych produkcji w naszym kraju. Dotyczy ona 30. tygodnia tego roku (25.07.2022-31.07.2022). Liderem sprzedaży ponownie było Grand Theft Auto V, a tuż za nim ulokowało się Red Dead Redemption 2. Ostatnie miejsce na podium przypadło grze FIFA 22. Kolejne pozycje zajęły The Sims 4, Battlefield 2042 oraz It Takes Two. …

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 29/2022

Przedstawiamy kolejną listę dziesięciu najczęściej kupowanych produkcji w naszym kraju. Dotyczy ona 29. tygodnia tego roku (18.07.2022-24.07.2022). Liderem sprzedaży okazało się Grand Theft Auto V, a tuż za nim ulokowało się Red Dead Redemption 2. Ostatnie miejsce na podium przypadło grze FIFA 22. Kolejne pozycje zajęły Gran Turismo 7, Grand Theft Auto IV Complete Edition …

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 28/2022

Przedstawiamy kolejną listę dziesięciu najczęściej kupowanych produkcji w naszym kraju. Dotyczy ona 28. tygodnia tego roku (11.07.2022-17.07.2022). Liderem sprzedaży okazała się gra F1 22, a tuż za nią ulokowała się FIFA 22. Ostatnie miejsce na podium przypadło Grand Theft Auto V. Kolejne pozycje zajęły Mario + Rabbids: Kingdom Battle, Gran Turismo 7 oraz Dead Island:…

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 27/2022

Przedstawiamy kolejną listę dziesięciu najczęściej kupowanych produkcji w naszym kraju. Dotyczy ona 27. tygodnia tego roku (4.07.2022-10.07.2022). Liderem sprzedaży okazała się FIFA 22,  a tuż za nią ulokowało się F1 22. Ostatnie miejsce na podium przypadło It Takes Two. Kolejne pozycje zajęły Grand Theft Auto V, Red Dead Redemption 2, oraz Battlefield 2042. Dalej znajdziemy…

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 26/2022

Przedstawiamy kolejną listę dziesięciu najczęściej kupowanych produkcji w naszym kraju. Dotyczy ona 26. tygodnia tego roku (27.06.2022-3.07.2022). Liderem sprzedaży został debiutant w postaci  F1 22, a tuż za nim ulokowała się FIFA 22. Ostatnie miejsce na podium przypadło Grand Theft Auto V. Kolejne pozycje zajęły Red Dead Redemption 2, Cyberpunk 2077 oraz Wiedźmin 3: Dziki…

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 24/2022

Przedstawiamy kolejną listę dziesięciu najczęściej kupowanych produkcji w naszym kraju. Dotyczy ona 24. tygodnia tego roku (13.06.2022-19.06.2022). Liderem sprzedaży niespodziewanie zostało  Metal Gear Rising: Revengeance, a tuż za nim ulokowała się FIFA 22. Ostatnie miejsce na podium przypadło Assassin’s Creed: Origins. Kolejne pozycje zajęły Tekken 7, Grand Theft Auto V oraz LEGO Star Wars: The…

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 23/2022

Przedstawiamy kolejną listę dziesięciu najczęściej kupowanych produkcji w naszym kraju. Dotyczy ona 23. tygodnia tego roku (6.06.2022-12.06.2022). Liderem sprzedaży ponownie była FIFA 22, a tuż za nią po raz kolejny ulokowało się Grand Theft Auto V. Ostatnie miejsce na podium przypadło Devil May Cry 5. Kolejne pozycje zajęły The Quarry, Doom oraz LEGO Star Wars:…

KORZYSTANIE Z GIER EDUKACYJNYCH W KLASIE

KORZYSTANIE Z GIER EDUKACYJNYCH W KLASIE

23.06.2022 roku ISFE oraz SPIDOR informują o publikacji polskiej wersji językowej podręcznika zatytułowanego: Korzystanie z gier edukacyjnych w klasie: wytyczne do etektywnego nauczania. W jaki sposób gry wideo są wykorzystywane w szkołach do motywowania uczniów? Od czego nauczyciele mogą rozpocząć wdrażanie nowych technologii do dydaktyki? Jak oceniają ideę włączenia gier do zajęć szkolnych? Czy dostrzegają…

Menu