01-205 Warszawa, ul. Młynarska 7info@spidor.pl

SPIDOR partnerem Dnia Nowych Technologii w Edukacji

Wpis 3 z 61
SPIDOR partnerem Dnia Nowych Technologii w Edukacji

Z przyjemnością informujemy, że w dniu 21 marca 2018 r. odbędzie się Dzień Nowych Technologii w Edukacji organizowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej we współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego.

Wydarzenie odbędzie się w Zespole Szkół nr 1 w Piasecznie. Oficjalne otwarcie zaplanowane jest na godzinę 10:00. Gości powita Minister Edukacji P. Anna Zalewska, Dyrektor ZS nr 1 P. Elżbieta Malinowska oraz dr Paweł Poszytko z Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.

Pokazy wykorzystania nowoczesnych technologii w edukacji rozpoczną się o godzinie 11:30.

Dla odwiedzających firmy partnerskie zaplanowały następujące atrakcje:

Sony Interactive Entertainment Polska Sp. z o.o z PlayStation VR – gra

VR Worlds oraz z grą Wiedza to Potęga w kategorii PlayLink na PS4

Ubisoft GMBH Sp. z o.o Oddział w Polsce z grą: Assassin’s Creed: Origins Discovery Tour

CDP Sp. z o.o. z grami:

Farming Simulator 17

Regalia of Men and Monarchs

Apocalipsis

MindCloud z pokazem warsztatów programowania w grze Minecraft

ABC DATA S.A  z pokazem edukacyjnego wykorzystania drukarek 3D

Serdecznie zapraszamy uczniów i nauczycieli do udziału w wydarzeniu zatytułowanym Dzień Nowych Technologii w Edukacji, podczas którego pokażemy sposoby wykorzystania gier jako platform edukacyjnych. Gry są bowiem doskonałym narzędziem wspomagającym naukę. Inspirują uczniów w każdym wieku do poszerzania wiedzy. Zaprezentujemy  technologię VR, która pozwala na obserwowanie i doświadczanie zjawisk przyrodniczych i fizycznych. Pokażemy również, że programowanie, które staje się elementem podstawy programowej, jest umiejętnością uniwersalną, twórczą oraz niezbędnym elementem cyfrowego wychowania młodych ludzi. Uczniowie i nauczyciele będą mogli także zapoznać się z możliwościami wykorzystania drukarek 3D do obrazowania obiektów przestrzennych, wydruku modeli geometrycznych i innych zastosowań w nowoczesnej edukacji.

Wszystkim obecnym udostępnimy polską wersję językową poradnika Gry wideo w szkole przygotowanego przez Interactive Software Federation of Europe oraz European Schoolnet.

 

Więcej informacji w notatce prasowej:

DNTE_PR

Menu