01-205 Warszawa, ul. Młynarska 7info@spidor.pl

Kondycja Polskiej Branży Gier 2017

Wpis 8 z 68
Kondycja Polskiej Branży Gier 2017

Jeszcze kilkanście lat temu gry wideo wydawały się sferą zarezerwowaną jedynie dla najwiekszych entuzjastów technologii oraz młodszej części społeczeństwa.

W ciągu ostatnich 10 lat demografia graczy zmieniła się radykalnie, a to za sprawą
wzrostu liczby graczy wśród osób, które z tego typu rozrywką miały do czynienia
rzadko, tj. wśród kobiet w średnim wieku i osób starszych. Gry stały
rozrywką popularną, tak jak wyjście do kina czy czytanie książek. Stały się
też domeną osób dorosłych, wykształconych, posiadających stałą pracę
i określających swoją sytuację finansową jako co najmniej przeciętną. Nie
dziwi widok pani w wieku 40–50 lat, która w tramwaju lub autobusie gra
w grę logiczną czy przygodową na swoim telefonie komórkowym. Nie dziwi,
że granie na konsoli jest elementem spotkań towarzyskich w gronie znajomych.

Pełny raport:

kondycja-polskiej-branzy-gier17

Menu