01-205 Warszawa, ul. Młynarska 7info@spidor.pl

Konferencja PLay with us! – potencjał i perspektywy elektronicznej rozrywki w Polsce

Konferencja PLay with us! – potencjał i perspektywy elektronicznej rozrywki w Polsce

W przeddzień Gamescom 2013 w Kolonii odbyła się konferencja „PLay with us! – potencjał i perspektywy polskiej wideorozrywki ” prezentująca polski i niemiecki sektor gier wideo. Konferencja zorganizowana została we współpracy z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestystycji w Kolonii. Wśród prelegentów mieliśmy szansę usłyszeć: Wojciecha Trusza, który opowiedział o imponującym polskim stoisku gamingowym na Targach CeBIT 2013, Stanisława Fiedora,…

Wybory Zarządu ISFE

Wybory Zarządu ISFE

W dniu 26.06.2013 podczas posiedzenia Zarządu Interactive Software Federation of Europe wybrano członków Zarządu ISFE.  W obecnej kadencji członkami Zarządu ISFE zostali: Thibaud de Saint – Quentin, Activision Blizzard (Chairman) Jens Uwe Intat,  Electronic Arts Martina Franke, Nintendo of Europe Philippe Cardon, SCEE Jim McMullin, Microsoft Thierry Braille, Disney Games Alain Corre, Ubisoft Alberto Gonzalez-Lorca,…

26.06.2013 Cannes – Posiedzenie Zarządu ISFE i PEGI

  Prezes SPIDOR p. Marcin Turski oraz Dyrektor Zarządzający Dominika Urbańska – Galanciak wzięli udział w posiedzeniach zarządów Interactive Software Federation of Europe oraz PEGI S.A.   Na spotkaniach omówiono i podjęto decyzje w następujących kwestiach: wyboru nowych członków Zarządu oraz Prezesa Zarządu ISFE; rozszerzenia badań Digital Leader Panel we współpracy z NPD i EEDAR…

Graj do sukcesu – polsko – niemiecka konferencja ekonomiczna

Graj do sukcesu – polsko – niemiecka konferencja ekonomiczna

W dniu 25.04.2013 Prezes SPIDOR wziął udział w panelu dyskusyjnym podczas konferencji gospodarczej „Grając do sukcesu – przemysł gier komputerowych w Polsce i Niemczech” organizowanej przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady Rzeczpospolitej Polskiej w Berlinie. Konferencja odbyła się w ramach Berlińskich Dni Gier Komputerowych oraz wspierana z branżowego programu promocji Ministerstwa Gospodarki. W konferencji…

PEGI 2012 raport roczny

PEGI 2012 raport roczny

Roczny raport działań PEGI przedstawia: strukturę organizacyjną PEGI opis procesu klasyfikacji gier aktualne statystyki dotyczące klasyfikacji gier w roku 2012 reklamacje i zapytania związane z systemem PEGI zmiany w systemie PEGI apps kampanie promujące PEGI w poszczególnych krajach  

Uwaga Konkurs Filmowy – „Indie Game: Niedaleko pada”

Uwaga Konkurs Filmowy – „Indie Game: Niedaleko pada”

Nakręć swój film, a my zorganizujemy dla ciebie publiczną projekcję! DKF Muranów ogłasza konkurs na najlepszy film związany z tematyką gier wideo. Zrealizuj 1-3 minutową animację, dokument, fabułę, machinimę i prześlij do nas. Twój film weźmie udział w plebiscycie publiczności, która później zobaczy Twój film na dużym ekranie kina Muranów przed marcową projekcją filmu „Indie…

KONGRES PEGI 2012

        29 listopada w Berlinie odbył się drugi międzynarodowy Kongres PEGI. Wzięli w nim udział członkowie komitetów PEGI, przedstawiciele firm i stowarzyszeń branżowych, reprezentanci organizacji pozarządowych oraz parlamentarzyści. Kongres otworzyła Pani Patricia Manson, która w Komisji Europejskiej zajmuje się programem eContent oraz Safer Internet. Spotkanie zamknęła Pani Neelie Kroes – Komisarz Do…

VIDEOGAMES IN EUROPE: CONSUMER STUDY

VIDEOGAMES IN EUROPE: CONSUMER STUDY

49% respondentów w wieku 16-64 lata korzystało w ciągu ostatniego roku z gier wideo. 44% graczy stanowią kobiety, a 56% mężczyźni. Gry online są najbardziej popularną formą elektronicznej rozrywki – 43% ankietowanych. 25% rodziców gra w gry ze swoimi dziećmi. 56% respondentów rozpoznaje oznaczenia wieku na grach. 30% respondentów rozpoznaje oznaczenia treści. 55% rodziców uważa,…

Nowa strona SPIDOR

Miło nam poinformować, że ogromnym nakładem pracy, zostanie uruchomiona nowa wersja witryny SPIDOR.pl! Zapraszamy do czytania!

Biuletyn PEGI 2011/2012

Biuletyn PEGI 2011/2012

Biuletyn PEGI 2011/2012 informuje o systemie klasyfikacji gier oraz pokazuje przykłady gier dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Gry wideo to rozrywka dla szerokiej grupy odbiorców. Nie każda gra jest odpowiednia dla najmłodszych.  

Menu