01-205 Warszawa, ul. Młynarska 7zapytajogry.plinfo@spidor.pl

Branża gier staje do walki ze zmianami klimatu!

23 września, w Nowym Jorku, przedstawicielstwo 21 firm branży gier wideo formalnie zobowiązało się do wykorzystania swoich mediów do walki z kryzysem klimatycznym. A to oznacza dotarcie do, bagatela, 970 milionów graczy! Plan brzmi: ograniczyć emisję CO2 o 30 mln ton zasadzić miliony drzew znaleźć nowe rozwiązania z zakresu zarządzania energią, recyklingu urządzeń i pakowania Plan ogłoszono…

ISFE – E-sport Group

ISFE – E-sport Group

Interactive Software Federation of Europe, organizacja reprezentująca europejski przemysł gier wideo, i liderzy globalnego przemysłu e-sportowego zjednoczyli się tworząc grupę ISFE Esports. Skupia ona kluczowych interesariuszy i głównych graczy jednego z najszybciej rozwijających się i najbardziej ekscytujących sektorów z globalną społecznością setek milionów ludzi, którzy każdego roku aktywnie grają lub oglądają e-sport. Więcej na ten…

PEGI WYDAJE APLIKACJĘ INFORMUJĄCĄ KONSUMENTÓW O KLASYFIKACJI GIER WIDEO

PEGI wydaje nową aplikację mobilną w języku angielskim, holenderskim, francuskim i polskim. Aplikacja została opracowana przez Video Standards Council , jednego z dwóch administratorów systemu PEGI. Zawiera ona informacje o kategoriach wiekowych i narzędziach kontroli rodzicielskiej oraz dostęp do lokalnych witryn konsumenckich, na których rodzice i gracze mogą znaleźć porady dotyczące bezpiecznego i odpowiedzialnego korzystania…

Przemysł gier wideo w UE wart 21 mld euro

Przemysł gier wideo w UE wart 21 mld euro

Podczas największych w Europie targów gier wideo – Gamescom 2019, które odbyły się w ubiegłym tygodniu w Kolonii, ISFE opublikowało pierwszą edycję raportu „ISFE Key Facts”, który zawiera najnowsze dane dotyczące najszybciej rozwijającego się przemysłu kreatywnego w Europie. Raport ten zawiera podstawowe informacje gospodarcze, społeczne i demograficzne dotyczące europejskiego sektora gier wideo, w tym następujące…

Menu