01-205 Warszawa, ul. Młynarska 7zapytajogry.plinfo@spidor.pl

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 44/2019

Na przełomie października i listopada 2019 roku (28.10-04.11) najlepiej sprzedającą się grą w Polsce była FIFA 20. Tytuł zepchnął z pierwszego miejsca zeszłotygodniowego lidera – Call of Duty: Modern Warfare – który tym razem wylądował na drugim miejscu. Ostatni stopień podium zajmuje wiecznie popularne w naszym kraju Grand Theft Auto V. W pierwszej dziesiątce znajdziemy…

BRANŻA GIER WIDEO USTANAWIA UNIWERSALNE ZASADY ROZRYWKI I FAIR PLAY W E-SPORCIE

Branża gier wideo, w tym jej przedstawiciele z całej Europy, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Australii i Nowej Zelandii, opracowali jednolity zestaw zasad dotyczących zaangażowania w e-sport. Te podstawowe zasady są wynikiem współpracy i odnoszą się do wielu aspektów rozgrywek e-sportowych, takich jak: bezpieczeństwo, komfort, uczciwość, fair play, szacunek, różnorodność oraz pozytywna i wzbogacająca rozgrywka. Esports cieszy…

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 43/2019

W 43. tygodniu 2019 r., czyli okresie od 21 do 27 października, najlepiej sprzedającą się grą w Polsce było Call of Duty: Modern Warfare. Tym samym nowy CoD zakończył kilkutygodniową dominację gry FIFA 20, ale jej twórcy nie mają powodów do narzekań, gdyż tegoroczna część piłkarskiej serii spadła tylko na drugi stopień podium. Innym debiutantem,…

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 42/2019

W okresie od 14 do 20 października najlepiej sprzedającą się grą w Polsce ponownie była FIFA 20. Produkcja Electronic Arts dominuje w zestawieniu po raz czwarty z rzędu. Na drugim miejscu pojawiła się nowa odsłona cyklu Plants vs. Zombies – Battle for Neighborville, zaś na trzeciej lokacie tym razem usytuował się Wiedźmin 3: Dziki Gon…

Game Sales Data – TOP 10 Tydzień 41/2019

W 41. tygodniu 2019 roku (od 7 do 13 października) najczęściej kupowaną produkcją w naszym kraju ponownie była FIFA 20. Na drugim miejscu znajdziemy popularne Grand Theft Auto V, zaś trzecią lokatę zajmuje zeszłotygodniowy wicelider – Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint. Przypominamy, że dane obejmują sprzedaż cyfrową i pudełkową. GSD – Top 10 sprzedaży gier…

Branża gier staje do walki ze zmianami klimatu!

23 września, w Nowym Jorku, przedstawicielstwo 21 firm branży gier wideo formalnie zobowiązało się do wykorzystania swoich mediów do walki z kryzysem klimatycznym. A to oznacza dotarcie do, bagatela, 970 milionów graczy! Plan brzmi: ograniczyć emisję CO2 o 30 mln ton zasadzić miliony drzew znaleźć nowe rozwiązania z zakresu zarządzania energią, recyklingu urządzeń i pakowania Plan ogłoszono…

Menu